Sunday, March 16, 2008

Things that make you go hmmmm.....


I think I know one of her clients... lol.



I am sitting here drinking my coffee and contemplating what time to go to the gym. I have a crick in my neck from poor sleeping posture. I'm sure it will only make my running appear more mechanical, LOL. Though I have to admit that I feel less and less like Frankenstein's monster the more I do it. I actually am getting to be "not so bad" at it. (Plus, I only have 77 days to get bikini ready and I imagine that will fly by faster than I think. Between now and then my goal is to complete somewhere in the range of 7,800 crunches, 1,375 minutes of cardio and 576 lunges. Nevermind all of the reps of weights etc. So not kidding. Guess I'd better get going... ;-))









.... and now just like Starbucks I give to you an inspirational saying for the day (that I stole from a Lulu Lemon flyer...)





"You ALWAYS have choice and the conscious brain
can only hold one thought at a time. Choose a positive thought."

(mmmmmmk. thought chosen ;-)...your turn)
Oh yeah.... and one more thing...

18 comments:

Kat said...

I think you'll be just fine on the bikini front. And besides I only have 20 days to accomplish waaayyy more. I think I'll be saying farewell to complex carbs from here on in.

elizabeth said...

I'm walking down the beach beside a man who could be a body double for Apollo. I gotta up my game.

As for you - you are looking verrrrra sexy. Just sayin.

I love carbs. But I hear ya.

Böbø said...

Awwww, I'm very much looking forward to Hullaballoo wearing less, in the warmer weather.

I suspect like me, Spartan doesn't adore you just for your bikini looks. Though when Hullabahottie wears hers, Oh Golly!

elizabeth said...

Spartan makes me feel like the most beautiful woman in the world... he's so special. But that makes me want to live up to his image of me even more ;-)

I can't wait until the warmer weather... it's so cold **brrr**

Slyde said...

thanks for reminding me... i need to get ready for bikini weather as well...

badgerdaddy said...

Indeed Slyde - best get booked in for the old Back, Crack and Sac wax.

sprinkle4 said...

Bikini=sweatpants and a tank top. And still, my Grover would never look at another woman (especially if I hide his glasses:)) Oh, how I love that man o' mine! But, I am gonna lose a couple of pounds....I am.....just as soon as I put down these chocolate Easter eggs.

elizabeth said...

slyde - You wear one too hey? Lemme guess, push up halter and g thong style bottom right?

badge - speaking of which - there was a man at the gym today with the harriest back I've ever seen. Like the wolfman in a wife beater. WRONG. Terribly.

sprinkle - mmmm. Forgot to factor in Easter chocolate. I may have to revise my work out regimen. A LOT.

Lane said...

Those crunch and lunge numbers have made me feel a little giddy:-)

Good luck with it!

And I would answer the phone by saying " Sushi Seafood. How may I help you?" Should I say something else;-)

elizabeth said...

Thanks lane.

Nooooo. That's just what you should say. Indeedy. But what if they aren't too sure which sushi place they have called?? LOL

elizabeth said...

Thanks lane.

Nooooo. That's just what you should say. Indeedy. But what if they aren't too sure which sushi place they have called?? LOL

Seraphine said...

I like positive thinking, but if my mind can only hold one thought at a time, it kinda has to share. Today I thought about work, chocolate, exercise, lunch, muffins, the stock market, changing a light bulb, noogies and all sorts of other things. Maybe a positive attitude is more important than positive thinking (I can have more than one attitude at a time, at least).

elizabeth said...

I like that actually. Noogies, LMAO. It's been a long time since I've thought about those ;-)

B.E. Earl said...

I thought I commented on this yesterday. Something about the sushii joint. Hmmm.

Probably wasn't funny anwyay.

KaB said...

Sushi joint...you think they knew what they were doing when they named their place?!? Cos hell, it's hilarious!

Luck on the bikini front...we're heading into winter & fast...time for the blubber...hurrah...pass the donuts!

elizabeth said...

earl - ? I dunno ? That's happened to me a couple of times though... mysterious.

kab - oooh - so if I timed it right I'd always be in the donut - ahem - I mean the winter season. Never really thought of that before. We'll call it "food for thought" LMAO. I might have to visit...

Melanie said...

now how great would it to be say fuck me everytime you answered the phone!!!

ah... damn. are they hiring?

elizabeth said...

LMAO. I don't know - but I'd rather say f- you when I answered the phone... lol.